Terugblik Foodservice Innovation Market

Maandag werd ik voor de eerste keer als blogger uitgenodigd voor een evenement: de Foodservice Innovation Market. In deze blogpost vertel ik jullie hoe het verliep.

Ik vond het natuurlijk heel spannend om naar mijn eerste evenement als blogger te gaan! Ik was er zelfs een beetje nerveus voor. Het leek mij super leuk om nieuwe bedrijven te leren kennen en eventueel samen te kunnen werken als de producten mij bevielen. Daarom liet ik ook visitekaartjes maken bij de fotofabriek zodat ik deze kon uitdelen aan interessante bedrijven.

visite.jpg

Ik vind het niet makkelijk om mensen aan te spreken en te vragen om een samenwerking maar ik heb al mijn moed bijeengeraapt en ik heb het toch gedaan. Na een tijdje ging het al vlot. Ik merkte dat ik als blogger ook heel erg gewaardeerd werd door de bedrijven en er waren veel vriendelijke mensen waardoor ik me toch wat op mijn gemak voelde.

Ik hoopte dat er veel bedrijven waren die gezonde voeding produceerden want als fitness blogger, ben ik daar natuurlijk het meeste geïnteresseerd in. Natuurlijk eet ik ook af en toe iets lekkers en zoals sommigen van jullie weten ben ik een echte ijsjes fan. Toen ik ijsjes zag kon ik het dus niet weigeren om er eentje te proeven. Achteraf zag ik dat in dit ijsje ook minder suiker zat. Eigenlijk verkochten de meerderheid van de bedrijven gezonde voeding, super goed voor mij!

karmakarma.jpg

Ik had meer succes als blogger dan ik had verwacht want van drie bedrijven, kreeg ik meteen producten mee om te testen. Dat vond ik natuurlijk super leuk! Na het evenement kreeg ik ook nog een mailtje van een ander bedrijf en de rest van de bedrijven die ik interessant vond, heb ik ook nog een mail gestuurd. In de foto’s kan je zien welke producten ik meteen mocht meenemen om te testen.

tlant.jpg

Ik kijk er al heel erg naar uit om deze producten te testen. Sommige producten heb ik al eens mogen proeven op het evenement. De thee heb ik al opgedronken en van de confituur heb ik ook al eens geproefd maar ik zal jullie meer vertellen over wat ik precies van de producten vond in aparte artikels. In deze artikels zal ik ook zeker een link zetten naar de websites waar je de producten kan kopen.

marietea.jpg

Mijn eerste evenement als blogger was een succes. Hopelijk kan ik in de toekomst nog veel leuke ervaringen op doen!

Zoals jullie kunnen zien is dit artikel een beetje anders dan artikels die ik normaal schrijf. Laat me zeker in een reactie weten wat je van dit artikel vond.

Liefs,

Jana

4 thoughts on “Terugblik Foodservice Innovation Market

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.